Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 13 november 2011

Tutorial Center Step Card



Hoi allemaal,
hier ben ik dan mijn mijn workshop voor een "Center Step Card"!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
En als er vragen zijn, vraag maar raak he!


Hier een foto van mijn gebruikte materialen


Eerst snij ik uit het cardstock een strook van 13,5 cm op 27 cm.
Deze ril ik op 16 cm (het langste stuk is de voorkant)

Daarna meet je op het grootste stuk langs beide kanten 2.5 cm
tot aan de rillijn! Nog niets rillen of snijden!! :-)

Daarna meet je vanaf de rillijn 2.5 cm, 11 cm, 13.5 cm
Dit teken je gewoon allemaal af met een potlood zodat je
later alles terug kan uitgommen :-) hihi..

Nu zou alles eruit moeten zien zoals op de foto!


 
Op deze foto zie je rode en groene lijnen!
De rode zijn de snijlijnen en
de groene lijnen zijn rillijnen!!
Nu mag je alles rillen en snijden :-)



Als je alles hebt gevouwen ziet het er langs de binnenkant zo uit!



En zo langs de voorkant van je kaart!



Nu kunnen we de kaart gaan bekleden!
Voor het bekleden van de kaart neem ik mijn designpapier
van Imaginisce vind het heel mooi papier :-)

Snij nu een strook van 2.2 cm op 13 cm,
dit is voor de onderste strook op je kaart!


Daarna snij je 2x een strook van 2.2 cm op
10.5 cm! Deze zijn voor de zijkanten.
Deze kleef je vast zoals op de foto.



Nu snij je een stuk van 8.2 cm op 10.7 cm
en kleef je ook weer op je kaartje!
Nu is je kaart klaar en kunnen jullie deze versieren naar keuze :-)




Hier is mijn afgewerkte kaart!


Ik heb voor mijn kaart een charm, borderpons,
bloemetjes en blaadjes gebruikt!
Ook weer sticksels en mijn pearlpen!


Ik hoop dat jullie eraan uit kunnen, en dat de tutorial goed is uitgelegd!
Het ziet er moeilijker uit dat het is :-)

Veel plezier ermee! 




34 opmerkingen:

  1. Leuk idee hoor! Je hebt het erg duidelijk uitgelegd, ga er van de week direct mee aan de slag! Vind t een erg mooie kaart geworden :)
    Bedankt!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super uitleg.En ga hem zekers maken.

    groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldigggg ik heb hem ook pas gemaakt, en gelukkig met hulp anders wist ik het niet, maar deze tutorial is heel duidelijk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem op je blog al bewonderd....helemaal gaaf dat je er een tutorial van hebt gemaakt....ziet er duidelijk uit en ik ga hem binnenkort uitproberen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke, wat een super leuke tutorial...gaaf gedaan zo....en je eind resultaat mag er ook wezen...denk dat ik hem ook ga maken...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel gaaf en mooi kaartje Anneke, bedankt voor de tutorial, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor de super gave en heel duidelijke uitleg en dat je hem met ons hebt willen delen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor de duidelijke uitleg! Wat een prachtige kaart is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjewel, heel duidelijk. Ga ik ook proberen. Eindresultaat ziet er ook prachtig uit.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan. En wat een super uitleg. Dank je wel. Ik ga er mee aan de slag. Het eindresultaat is schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je Step Center Card mooi geworden. Hele goede uitleg. Bedankt hiervoor.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gedaan. Vind het ook een erg leuk model. Denk dat ik daar ook eens een kaart mee ga maken. Bedankt voor de goede uitleg.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh hij is echt heel mooi en een goede uileg erbij wat willen we nog meer om te beginnen aan een nieuwe inspiratie.
    Groetjes en een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart met zeer duidelijke uitleg.. Enorm bedankt!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie kaart en een geweldige uitleg Anneke! Dit model ga ik ook op mijn 'to do' lijst zetten. Bedankt voor de tutorial!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. duidelijke uitleg heel erg bedankt
    zal hem vast wel een keer maken

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor de duidelijke uitleg. IK vind je kaart erg mooi geworden.
    GRoetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuk kaartje!
    Bedankt voor de duidelijke uitleg erbij! Ga hem snel een keertje maken!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kaart en de tutorial is heel duidelijk, zelfs ik moet het nu kunnen, hihihi!!!
    Ga er op een ander moment echt even voor zitten en het proberen, dankjewel voor de uitleg!

    Fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een duidelijke uitleg! Heel leuk om zo bij de hand genomen te worden.....
    Momenteel ben ik te druk om hier eens rustig voor te gaan zitten, maar ik weet waar hij staat.....

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal cool deze workshop. Heb hem opgeslagen en ga hem zeker maken.
    Anneke thnx voor de duidelijke uitleg.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk! Dit ga ik zeker proberen. Bedankt!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart en een hele helder uitleg. Staat nu op mijn to-do lijst!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anneke,
    Deze uitleg is heel erg duidelijk en ik heb hem opgeslagen ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je uitleg ik zo duidelijk als wat! Bedankt en je eind resultaat mag er ook wezen...top!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anneke, je uitleg is duidelijk ik ben er mee bezig. De kaart ziet er erg mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supermooie kaart en de uitleg is heel duidelijk.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dank je wel voor de duidelijke uitleg en foto's voor deze aparte kaart. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anneke,

    Geweldige creatie,wat een leuk patroon ^_^"
    Dank je voor je duidelijke uitleg!

    Liefs Sonja x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. leuk, ik ga het eens proberen.
    bedankt voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog bedankt voor de goede uitleg!
    Ik heb vanmiddag zo'n kaartje gemaakt.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vandaag pas je tutorial gezien, die heel duidelijk was, en hij is idd niet moeilijk te maken !
    Bedankt !
    Groetjes van Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vandaag pas je tutorial gezien, die heel duidelijk was, en hij is idd niet moeilijk te maken !
    Bedankt !
    Groetjes van Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen